Quale hè megliu pomi o tira?

nutizie_1

A funzione è a bellezza sò boni motivi per amassi i pomi.E cucine diventanu disordinate ogni ghjornu, è impedisce chì u disordine finisci nantu à a superficia di u cabinet hè impurtante per a so longevità.I pomoli è i tiratori aiutanu à prutege u vostru finitu di l'armadiu perchè ùn site micca trasfirendu l'olii nantu à i vostri ditte à i fronti di l'armadiu.

Avete ancu bisognu à apre e vostre porte è cassetti si avete un armadiu senza cornice o full-overlay, postu chì i vostri ditte ùn si mettenu micca in i rivestimenti di l'armadiu per u funziunamentu.

Sò dispunibuli in una mansa di stili è finiture chì ponu rinfurzà u disignu di a vostra cucina.Allora cumu fate a vostra scelta?

Sè vo site remodeling o custruendu novu, sceglite l'ultimu hardware.Dopu avè tutti i vostri materiali scelti, aduprate questi cunsiglii per guidà versu u hardware di l'armadiu ghjustu per a vostra cucina.

Eccu l'opzioni di hardware di cabinet da cunsiderà per u vostru prossimu prughjettu.

Determina s'è vo vulete un pomo o tira

Ùn ci hè micca regule strette à seguità quandu sceglite se selezziunate un pomu o un pull o i dui.

Una preferenza hè di utilizà pomi per tutte e porte è tira per tutti i cassetti.Per ogni grande porta, cum'è una despensa è qualsiasi porta pull-out (inclusi dispense di basa di pull-out o trash pull-outs), utilizate un pull.

Hè assai più còmuda per apre un cassetto cù un pull.Questu permette à tutta a manu per catturà invece di solu i vostri ditte.Questu hè estremamente utile postu chì i cassetti ponu esse assai pesanti cù tutti i vostri vasi, padelle, piatti, etc.

Pudete ancu aderisce solu à i pomi o solu tira.L'usu di tutti i pomi hè una moda apparente in parechje cucine anziani prima chì ci era una varietà di hardware per selezziunà.L'usu di tutti i pulls hè un aspettu più cuntempuraneu, ma hè ancu vistu in e cucine più tradiziunali cù un stile di pull più tradiziunale.

Quandu decide di utilizà tutti i pulls, avete da cunsiderà cumu seranu muntati.Aduprate orizontali (contempuranei) per i cassetti è verticali per e porte.Se sceglite l'ultime, truvate un pullu chì ùn hè micca pesante, perchè questu tende à aghjunghje pesu à una cucina.

L'hardware di l'armadiu hè u ghjuvellu di a cucina, cusì cum'è in un armariu, deve esse coordinatu, cunfortu, è rinfurzà u disignu di u vestitu.Allora prima di cumprà, fate a vostra ricerca, urdinate mostre, è verificate e finiture cù i vostri materiali di cucina per ottene u perfettu.

nutizie

Tempu di post: Aug-10-2022