Chì dimensioni venenu i tiratori di i cassetti ?

Quandu sceglite l'hardware di i cassetti, pruvate di determinà a durata di l'acciaio inossidabile tira à utilizà pò esse frustrante.À Arthur Harris, avemu capitu chì se u vostru hardware hè dimensionatu in modu adattatu, farà tutta a diferenza in funziunalità è stile.Per fà stu prucessu più simplice, avemu creatu un graficu di taglia di tiratore scrittu per voi per fà riferimentu quandu sceglite i vostri tiratori.

COMPRENSIONE A LUNGHEZZA DI TIRARE HARDWARE

nutizie

I tirati di l'hardware necessitanu e proporzioni currette, chì facenu tutta a diffarenza in quantu pulita è prufessiunale finiscinu per vede.Sia chì aghjunghje hardware à novi armarii o aghjurnà l'hardware nantu à i vechji armarii, hè criticu di mantene in mente sia in pollici sia in millimetri in modu chì pudete adattà bè i pulls.

Ci hè parechje frasi cumunimenti aduprate in riferimentu à e specificazioni di u produttu per voi per tene in mente quandu sceglite u hardware:

Projezzione

Questa frasa si riferisce à quantu si stende u pull da a superficia di u vostru cajonu dopu chì hè statu stallatu.

Centru à centru

Questa hè una misura standard di l'industria chì si riferisce à a distanza trà i dui buchi di viti, da u centru di un foru di vite à u centru di l'altru.

Diamitru

Quandu si misurà un tiratore, sta frasa si riferisce à u grossu di a barra chì pigliate nantu à u pull.Quandu si decide nantu à u hardware, fate assai attente à questa distanza cumu vulete assicurà chì a vostra manu si mette cunfortu in u spaziu.

Lunghezza generale

Sta misurazione si riferisce à a distanza da una estremità di u pull à l'altru finale è deve esse sempre più grande di a misura "Centru à Centru".

COMPRENSIONE A LUNGHEZZA DI TIRARE HARDWARE

Hè u tempu di misurà i vostri cassetti per determinà a dimensione di pulls chì avete bisognu di cumprà.Per furtuna, pudete facilmente sceglie trà e dimensioni di pull cumuni utilizendu e misure standard di tira di cassetti indicate sopra.L'unica vera eccezzioni à sta regula hè s'è vo avete cagiunisti pre-perforati, in quale casu avete bisognu di cumprà hardware chì si adatta à e misure esistenti.

Cassetti chjuchi (circa 12 "x 5")
Quandu si misura per i cassetti più chjuchi, aduprate un tiratu singulari di 3", 5", o 12".Per i cassetti ancu più chjuchi, più specializati chì ponu esse più stretti (dimensioni sottu 12"), puderia esse benefizièvule per utilizà un manicu T-pull invece di tira di barra per allineà cù a dimensione adatta.

nutizie 9

Cassetti standard (circa 12″ - 36″)
I cassetti di dimensioni standard ponu utilizà qualsiasi di e seguenti dimensioni di pull: 3 "(unu o dui), 4" (unu o dui), 96mm, è 128mm.

Cassetti oversize (36″ o più grande)
Per i cassetti più grandi, cunzidira à investisce in tira in acciaio inox di più longa durata, cum'è 6", 8", 10 "o ancu 12".Un'altra alternativa à questu hè aduprendu doppiu pulls più chjuchi, cum'è dui 3 "o dui 5" pulls.

CONSIGLI PER SCEGLIERE LE TAGLIE DI TIRAZIONE DEI CASSETTI

1. Stay Constant
Se tenete una varietà di dimensioni di cassetti in a listessa zona, u megliu modu per mantene un aspettu pulitu hè di stà cunsistenti cù e dimensioni di pull.Ancu s'è i vostri cassetti anu diverse altezze, pruvate d'utilizà a listessa lunghezza di tira per tutti per mantene u spaziu da vede troppu cluttered.

2. Quandu in dubbitu, vai più longu
I tiratori di cassetti longu tendenu à esse più pesanti, chì ùn solu li rende ideali per i cassetti più grandi o più pesanti, ma dà ancu una sensazione più pulita è di alta classe à u vostru spaziu.

3. Have Fun With Design
I tiranti di cassetti sò un modu faciule è pocu costu per rinfrescà u vostru spaziu è dà a personalità chì merita.U cunsigliu più impurtante chì pudemu offre fora di assicurà chì e vostre misure sò currette hè di divertisce cù u vostru disignu!
Utilizendu u nostru graficu di taglia di tiratura scritta cum'è riferimentu, pudete avanà cun fiducia quandu decide è installà tira per i vostri cassetti.Cuntattate l'esperti di Arthur Harris oghje o dumandate un preventivu per qualsiasi di a nostra selezzione di tira di cassetti è hardware di casa.


Tempu di post: Aug-10-2022