L'esportazioni di l'industria di l'hardware di casa usher in u bonu

nutizie_1

L'Uffiziu di u Rappresentante di u Cummerciu di i Stati Uniti (USTR) hà publicatu una dichjarazione annunziendu esenzioni da i tariffi nantu à 352 articuli impurtati da a Cina per u periodu da u 12 d'ottobre 2021 à u 31 di dicembre di u 2022. I prudutti esentati includenu corpi di valvola d'angolo di ferru duttile, portatili. set di stoviglie per l'esterno,

griglie di filu, utensili di cucina è tavulinu in acciaio, jacks di vite è forbici, cuntrolli di sicurezza di accensione di gas, etc. Multiple categurie di hardware di casa.

Certi sperti credenu chì questu hè un bonu principiu, benefiziu à i pruduttori è i cunsumatori di i prudutti 352 cumpresi i prudutti domestici è di hardware, è ancu i pruduttori è i cunsumatori in a catena di fornitura è a catena di cunsumu, mentre incuraghjenu indirettamente altre esenzioni previste.produttu è supply chain.

L'imprese di l'industria in generale crede chì questu aghjustamentu avarà un certu impattu pusitivu nantu à u sviluppu futuru di l'affari di esportazione di hardware di casa, ma mantenenu sempre una attitudine prudentemente ottimista.A persona in rispunsabilità di una sucietà di furnizzioni di casa crede chì questa esenzione di tariffu hè una continuazione è a cunferma di a pruposta di esenzione di tariffi nantu à 549 merchenzie impurtate chinesi in uttrovi di l'annu passatu.Ùn ci sò micca assai industrii implicati, è i benefici diretti ùn sò micca grande.In ogni casu, questa esenzione di tariffu almenu mostra chì a situazione di u cummerciu ùn hà micca deterioratu più, ma hè cambiatu in una direzzione pusitiva, chì hà stabilitu a fiducia in l'industria è conduce à u sviluppu futuru..

E cumpagnie listate pertinenti in l'industria anu ancu rispostu publicamente à l'esenzione di tariffu.Superstar Technology hà dettu chì l'Uffiziu di u Rappresentante di u Cummerciu di i Stati Uniti hà annunziatu 352 articuli per l'ultima estensione di u periodu di esenzione.Frà elli, a Tecnulugia Superstar include principarmenti qualchi articuli di casa cum'è lockers, rack per cappelli, ganci per cappelli, parentesi è simili;lampi LED di travagliu;prudutti spiciali cum'è cinta elettrica;picculi aspiratori, etc. Siccomu u periodu implicatu hè applicabile da u 12 d'ottobre di u 2021 à u 31 di dicembre di u 2022, ùn hè previstu di avè micca impattu nantu à a previsione di u rendiment di a cumpagnia 2021, ma avarà un certu impattu pusitivu nantu à l'affari di a cumpagnia in 2022. .

nutizie

Sicondu a lista d'esenzione di tariffu publicata, Tongrun Equipment hà inizialmente ghjudicatu chì ci hè attualmente una classa di prudutti di metallu in a lista di esenzione di tariffu.U dipartimentu di vendita di a cumpagnia è u dipartimentu tecnicu interpretanu i dettagli di a lista, è cunfirmà ancu u scopu di a lista di esenzione di tariffu cù i clienti americani.Tongrun prepara u metudu di i prezzi di l'esportazione per esse u prezzu FOB, cusì sta esenzione di tariffu ùn hà micca un impattu di prufittu sustanziale nantu à i prudutti chì sò stati esportati da u 12 d'ottobre di u 2021. Se ci sò prudutti in a lista di esenzioni di tariffu in u futuru, serà benefica. à u sviluppu di u mercatu US in u futuru.


Tempu di post: Aug-10-2022